http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 668
بازدید ماه : 652
بازدید کل : 61954
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

پنج شنبه 9 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

شانه ات رادیر آوردی سرم را باد برد

خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد

من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند

نیمم آتش سوخت،نیم دیگرم را باد برد

از غزلهایم فقط خاکستری مانده به جا

بیت های روشن و شعله ورم را باد برد

با همین نیمه همین معمولی ساده بساز

دیر کردی نیمه ی عاشق ترم را باد برد

بال کوبیدم قفس را بشکنم عمرم گذشت

وا نشد بدتر از آن بال و پرم را باد برد



نظرات شما عزیزان:

Milad Mirzai
ساعت16:53---13 مرداد 1393
متن جالبی بود خوشم اومد

HaMi
ساعت10:27---12 مرداد 1393
وبت قشنگه تبادل لینک میکنی؟

آرن آرامان
ساعت0:11---12 مرداد 1393
باشد قرار ما در جنت الحسین(ع)- دنیا برای سینه زدن، جای ما کم است
تموم صحرا مثل یه خوابه،منزل آخر همه سرابه
سرا به نخلها،نخلهایی که سایه نداره
سرا به دریا، دریای دشمن، سپاهی که انگار یه دریا نیزه داره
زمین اینجا دریای خاره
چه خشکِ صحرا، چه تنگِ دلها،
چشم ها همه پر از سؤاله، تو نگاه پیر و جوون حتی سه ساله، پر از سؤاله
این آسمون نداره بارون، حرمت نداره اینجا مهمون
همه به دور زاده زهرا، گرم طواف کعبه دلها
دلها پر از دلشوره اما، بی معنیه دلشوره با سایه سقا
مردی که سایه اش مثل کوهه، علم تو دستاش باشکوهه
حلقه زدن کبوترا دور عمو جون، این آسمون نداره بارون، این آسمون نداره بارون


roshana
ساعت20:59---11 مرداد 1393
عالی بود

مجتبی هستم
ساعت23:00---10 مرداد 1393
وبت قشنگ بود معلومه که روش وقت گذاشتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،